+386 (0)1 518 41 48KONTAKTIRAJTE NAS
0item(s)

V košarici še nimate artiklov

Product was successfully added to your shopping cart.

V Ford Tourneo Custom smo nadgradili ozvočenje. Sprednja vrata smo zvočno izolirali z materiali SilentCoat Extra, s katerimi zvočnikom zagotovimo optimalne pogoje za igranje hkrati pa se še zmanjša hrup med vožnjo. Vgradili smo vrhunske zvočnike DLS RC6.2 katere poganja ojačevalnik DLS CCi-2. od sopotnikov sedež smo naredili ohišje po meri in vanj vgradili subwoofer DLS RCW10 katerega poganja ojačevalnik DLS CCi-500. Vse to je priklopljeno na original Ford radio preko vmesnika DLS HLC4.2.

V novem vozilu Audi A6 smo nadgradili ozvočenje. Originalne sprednje in zadnje zvočnike smo nadomestili z zvočniki DLS MC6.2 katere poganja ojačevalnik DLS P40. Namestili smo tudi dodatno zvočno izolacijo SilentCoat. V zadnji bok avta smo naredili po meri narejeno ohišje za subwoofer DLS RCW10 katerega poganja ojačevalnik DLS P10. Vse to je preko DSP digitalnega procesorja zvoka priklopljeno na originalen radio. Izgled avta tudi po vgradnji ostaja nespremenjen, vse komponente si skrite in ne motijo normalne uporabe vozila.

V novo vozilo Citroen C5 Aircross smo vgradili novo ozvočenje francoske znamke Focal. Sprednja vrata smo zvočno izolirali z materiali SilentCoat in vgradili ločen sistem zvočnikov Focal ES165K2. Prav tako smo zadnja vrata zvočno izoliralo in vgradili zvočnike Focal RSE165. Vse te zvočnike poganja 4-kanalni ojačevalnik Focal 4.400SQ. Za pokrivanje najnižjih tonov je v bok prtljažnega prostora vgrajen še subwoofer Focal IBUS2.1. Da pa lahko zvok vseh teh zvočnikov in subwooferja uskladimo do popolnosti....

V novo vozilo Peugeot 3008 smo vgradili video vmesnik, kateri nam omogoča priklop vzvratne kamere s prikazom gibljivih črt

VIDEO POSNETEK

 

 

V dodelavo smo dobili vozilo VW Amarok. Upoštevati je bilo potrebno nekaj osnovnih zahtev lastnika kot je, da ostane vgrajen originalni radio, da se v avtu naredi bolj prostorski zvok, izboljša reprodukcija na nizkih tonih in da se avto čim bolje zvočno izolira. Vsa nadgradnja pa ne sme vplivati na funkcionalnost avta. Zato smo na originalni radio najprej dodali ESX X-DSP procesor zvoka, kateri nam omogoča optimalne nastavitve zvoka. Več kot imamo zvočnikov v avtu, bolj pomembno je, da lahko z ustreznimi nastavitvami optimiziramo zvok v avtu. Več...

V dostavnem vozilu Renault Kangoo smo popolnoma posodobili in nadgradili tovarniško ozvočenje. Originalni 1-din radio je nadomestil multimedijski radio Alpine iLX-903, kateri ima vse funkcije, ki jih je lastnik potreboval; Bluetooth, Apple CarPlay, priklop vzvratne kamere, digitalni DAB+ radio, kvaliteten zvok in velik 9-palčni zaslon občutljiv na dotik. Radio smo namestili enako kot je trend sedaj pri novih avtomobilih, ekran se nahaja na vrhu armaturne plošče. Za vzvratno kamero smo uporabili barvno širokokotno kamero Phonocar VM260. Glede ozvočenja....

V novo vozilo Peugeot 5008 samo nadgradili osnovno tovarniško ozvočenje. Sprednja in zadnja vrata smo dodatno zvočno izolirali z izolacijo SilentCoat, vgradili pa smo ločen sistem zvočnikov DLS M6. Vse zvočnike poganja ojačevalnik DLS P40 kateri je preko adapterja DLS HLC4.2 priklopljen na originalni radio. Za dodatno podporo na nizkih tonih pa je dodan aktivni subwoofer DLS ACW10, kateri s svojim 25cm vgrajenim zvočnikom v kovinskem ohišju in integriranim ojačevalnikom s kar 200Wrms moči zagotavlja obilo kvalitetnega zvoka. Več...

V predelavo smo dobili nov model Audi A4. Zahteva lastnika je bila, da dvignemo nivo kvalitete zvoka saj originalni sistem kljub 10 zvočnikom ne izpolnjuje lastnikovih želja ter da, ne zmanjšamo funkcionalnosti avta. Zato je bilo potrebno vse komponente vgraditi na originalna mesta ali pa jih vgraditi na skrita mesta. Zamenjali smo originalne zvočnike in vgradili v sprednja in zadnja vrata komponentni sistem DLS MC6.2. Vsa štiri vrata smo zvočno izolirali s proti-vibracijskimi in zvočno izolativnimi materiali SilentCoat. Več...

Tokrat bi vam pokazali nekaj slik zvočne izolacije avta. Velikokrat se srečujemo s pomisleki o smiselnosti zvočnega izoliranja avta. Logično je, da ko si nekdo vgradi novo ozvočenje, nova platišča, zatemnjena stekla, da se to takoj vidi in sliši, pri sami izolaciji avta pa očem to ni vidno. Toda vsakdo, ki si je dobro zvočno izoliral avto, mu kasneje ni bilo žal te investicije, saj je avto med vožnjo tišji, manj hrupa iz ceste v kabini, zvok hi-fi sistema postane bolj definiran, v poletni vročini se avto manj segreva in še in še bi lahko naštevali pozitivne lastnosti take izolacije. Več...
Dostikrat dobimo povpraševanja lastnikov avtomobilov višjega razreda po izboljšanju akustike. V teh avtomobilih je osnovno ozvočenje brez doplačila naravnost smešno. Za boljša ozvočenja pa je potrebno veliko doplačati. Tokrat vam predstavljamo kompleksnejšo nadgradnjo akustike v Mercedesu GLC. V osnovi je bil avto opremljen s 5 zvočniki; 4x 10cm eno-sistemski zvočniki v sprednjih in zadnjih vratih in pri sopotnikovih nogah 1x 16,5cm nizkotonski zvočnik. Zvok je bil enostavno kot bi poslušal kuhinjski radio, brez prave barve Več....
V vozilu Porsche 911 Carrera 4 GTS smo nadgradili ozvočenje. Čeprav je bilo pri novem avtu doplačano Bose ozvočenje, le to ni izpolnjevalo lastnikov zahtev. Osrednji del zvočnega sistem še vedno ostaja original radio. Zato smo zamenjali sprednje in zadnje zvočnike z ločenim zvočniškim sistemom DLS RC4.2, kateri imajo v kompletu 25mm visokotonske zvočnike s svileno membrano, prav tako smo zamenjali tudi nizkotonske zvočnike vratih z ESX200VX. Za pokrivanje najnižjih frekvenc v zvoku smo za zadnje sedeže dodali dva aktivna subwooferja Alpine PWE-S8. Zvok je sedaj bistveno bolj natančen in prostorski, zaigra pa lahko tudi precej glasneje
V novem vozilu VW Arteon smo nadgradili tovarniško ozvočenje. Želja lastnika je bila, da z nadgradnjo ne zmanjšamo uporabnosti avtomobila in ne zasedamo prostora v prtljažnem prostoru. Zato smo v bok vozila naredili namensko ohišje iz poliestra in vanj vgradili subwoofer DLS RCW10. Subwoofer poganja mono-ojačevalnik DLS P10, ta pa je preko vmesnika DLS HLC4.2 priklopljen na original radio
V robustnem Mercedesovem terencu G463 Professional je bilo potrebno nadgraditi akustiko. V osnovi je bil radio opremljen z 1-din radiem z navigacijo in tremi zvočniki v armaturi. Še najbolj navdušen potnik je bil bolj vesel, če je bil ugasnjen radio. Želja stranke je bila po vrhunskem radiu z navigacijo in funkcijo Bluetooth, izboljšanje akustike v avtu na normalno kvaliteto, pripomočki za parkiranje kot je vzvratna kamera in parkirni senzorji ter sprednja kamera kot pomoč pri terenski vožnji. Spredaj in zadaj smo vgradili 10cm zvočnike Bosch, pod zadnji sedež pa smo dodali subwoofer Alpine PWE-S8. S tem je bilo za zvok poskrbljeno, večji problem pa je predstavljala vgradnja 9-inčnega multimedijskega radia Alpine X901D. V osnovi je ta model radia namenjen za vgradnjo v vozila Fiat Ducato vendar smo s predelavo radia dosegli optimalno uporabnost in izgled. Sprednjo in zadnjo kamero smo vgradili na neopazne pozicije, ki nudijo dovolj zaščite hkrati pa omogočajo varen pogled med vožnjo.
V luksuzni kombi VW Multivan T6 smo stranki nadgradili ozvočenje. Spredaj in zadaj smo vgradili nov sistem zvočnikov DLS M6.2 katere poganja ojačevalnik DLS P40. Za dobro pokrivanje najnižjih tonov pa poskrbi subwoofer Alpine PWE-S8. Vse to smo na original radio priklopili preko DSP procesorja zvoka Zapco Z-6 kateri nam poskrbi za optimalne nastavitve zvoka. Za tak izbor komponent smo se odločili, ker je stranka zahtevala, da nadgradnja akustike ne moti normalne uporabe avta, zato smo vse komponente vgradili pod sopotnikov sedež. Rezultat je bil nad pričakovanji.

V Mercedes nove serije C smo vgradili novo ozvočenje. Z nadgradnjo akustike nismo sprememili izgleda in uporabnosti avta. Spredaj smo vgradili ločen sistem zvočnikov ESX VS100C, zadaj smo vgradili koaksialne zvočnike ESX 100X, v dno prtljažnega prostora pa subwoofer DLS MCW12, prav tako sta v prtljažnem prostoru skrita dva ojačevalnika; 4-kanalni DLS XM40 za zvočnike in 1-kanalni za subwoofer. Za optimalne nastavitve zvoka pa poskrbi DSP procesor Match. Vrednost nadgradnje akustike 1500€.

Najmočnejšemu VW Golfu zadnje 7. generacije smo ustrezno nadgradili ozvočenje. Upoštevati je bilo potrebno lastnikove želje, da vgradnja akustike ne bo zmanjšala uporabnosti avta. Največji izziv je predstavljala vgradnja subwooferja v dvojno dno saj ima avto zaradi 4-kolesnega pogona izjemno majhen prostor pod dvojnim dnom. Odločili smo se za vgradnjo Audison kompleta z 8-kanalnim ojačevalnikom s DSP procesorjem zvoka, s katerim poganjamo aktivni sprednji sistem (ločeno visoki in nizki), zadnje zvočnike in v mostični vezavi subwoofer. Pod dvojno dno je vgrajen 25cm subwoofer v bassreflex ohišju, sprednji zvočniki so 2-Ohm-ski zaradi čimvečjega izkoristka moči iz ojačevalnika, zadnji zvočniki ostajajo originalni. Narejena je tudi zvočna izolacija sprednjih vrat. Kompletu, ki je namenjen za vgradnjo v Golf 7 smo še dodatno zamenjali visokotonske zvočnike (vgrajeni Audison AP1), radio pa ostaja originalen
Ameriškemu statusnemu avtu smo zamenjali original radio in vgradili multimedijsko enoto Kenwood DNX-4016BT ter dodali 1-kanalni ojačevalnik ESX X-ONE kateri poganja dva subwooferja ESX SX1040
V vozilu Kia Ceed Sportswagon smo popolnoma zamenjali tovarniško ozvočenje. Srce sistema je sedaj nov app radio Pioneer AVH-490DAB, s sprejemnikom za digitalne radijske postaje, Bluetooth vmesnikom za prostoročno klicanje in prenos glasbe, usb priključkom in vzvratno kamero. Radiu so bili seveda dodani tudi vmesniki za delovanje originalnih volanskih komand, za sprejem digitalnih radijskih postaj, pa smo na sprednje steklo namestili DAB anteno. Moč celotnemu sistemu sedaj dajeta dva ojačevalnika; 4-kanalni za napajanje zvočnikov in 1-kanalni za napajanje 30-cm subwooferja ESX SX1240, kateremu smo naredili ohišje v dno v prostor, kjer se nahaja rezervno kolo. Narejena je bila tudi zvočna izolacija sprednjih in zadnjih vrat, vgradili pa smo nove zvočnike ESX QE6.2c
V vozilo VW Golf Sportsvan smo na originalni radio preko DLS adapterja HLC4 dodali dva ojačevalnika. 4-kanalni ojačevalnik ESX SE480 poganja nove sprednje in zadnje zvočnike ESX QE6.2c, drugi ojačevalnik pa je 1-kanalnik ESX HXE 2000.1D kateri s svojo močjo 1000Wrms poganja 30cm subwoofer ESX QE1222 v namensko izdelanem bassreflex ohišju. Vse komponente smo pospravili v dvojno dno prtljažnika.
V BMW 3 (E46) smo vgradili 2-din radio z usb priključkom in Bluetooth povezavo.
V vozilu Renault Megane 3.gen smo zamenjali original radio z radiem Pioneer DEH-80PRS, dodali smo vmesnike za delovanje volanskih komand, izdelali smo poliestrska bassreflex ohišja na 2 x 16,5cm zvočnike, izdelali smo panele za visokotonske zvočnike in jih za estetsko olepšavo okrasili z rumenim šivom in izdelali nov prtljažni prostor, kamor smo pod dvojno dno skrili 1-kanalni ojačevalnik moči 3000Wrms za pogon 30cm subwooferja in -kanalni ojačevalnik za pogon prednjega aktivnega sistema.
Porsche Cayenne; želja stranke je bila nadgraditi ozvočenje, brez da bi avtu zmanjšali uporabnost. V bok avtomobila smo naredili ohišje za 25cm subwoofer, vgradili smo DSP procesor zvoka preko katerega poganjamo 2 ESX ojačevalnika; prvi poganja subwoofer, drugi pa aktivni sprednji sistem.
V vozilo BMW serije 3 E90 smo vgradili sprednji 3-way sistem. Visokotonski in srednjetonski zvočniki so na originalnih pozicijah, za nizkotonske zvočnike pa smo izdelali nove bassreflex panele za 2x16,5cm zvočnike. V prtljažnem prostoru se nahajajo še po meri izdelano bandpass ohišje za 30cm subwoofer, DSP procesor zvoka Alpine PXA-H800 in trije ojačevalniki. Na slikah je prikaz izdelave panelov.
V vozilu Audi Q3 smo izdelali ohišje v katerega smo vgradili DSP procesor zvoka in 5-kanalni ojačevalnik ESX SE5800. Procesor nam omogoča optimalne nastavitve zvoka (31-stezni izenačevalnik zvoka, časovne zakasnitve in aktivne kretnice) s katerim preko ojačevalnika sprednji aktivni sistem ESX Quantum in 25cm subwoofer v kompresijskem ohišju
Audi A6 Avant; želja stranke je bila nadgraditi ozvočenje, brez da bi avtu zmanjšali uporabnost. V bok avtomobila smo naredili ohišje za subwoofer. Imate podobne želje? Mi imamo rešitve
V avto Jaguar XF smo diskretno vgradili namensko ohišje za 30cm subwoofer in 4-kanalni ojačevalnik, kateri poganja še sprednje zvočnike. Vse to se nahaja v dnu prtljažnega prostora, kjer ima avto namenjen prostor za rezerveno kolo.
V novem vozilu VW Passat smo nadgradili ozvočenje. Radio ostaja original, zamenjali smo sprednje zvočnike z novimi zvočniki DLS MC6.2, zvočno smo izolirali sprednja vrata, v zadnjih vratih ostajajo zvočniki originalni, narejena pa je bila izolacija zadnjih vrat. V prostoru, kjer ima avto predviden prostor za rezervno gumo smo izdelali ohišje za 30-cm subwoofer DLS W312 in vgradili 4-kanalni ojačevalnik DLS XM40, kateri poganja sprednje zvočnike in subwoofer. Vse je skrito pod dnom in ne moti normalne uporabe avta. Stranka je bila izjemno zadovoljna z rezultatom in kvaliteto novega zvoka v svojem avtu postavlja par razredov nad originalno ozvočenje Dynaudio, ki ga je bilo potrebno doplačati v prijateljevem avtu. Vrednost projekta 850€