+386 (0)1 518 41 48KONTAKTIRAJTE NAS
0item(s)

V košarici še nimate artiklov

Product was successfully added to your shopping cart.

V predelavo smo dobili nov model Audi A4. Zahteva lastnika je bila, da dvignemo nivo kvalitete zvoka saj originalni sistem kljub 10 zvočnikom ne izpolnjuje lastnikovih želja ter da, ne zmanjšamo funkcionalnosti avta. Zato je bilo potrebno vse komponente vgraditi na originalna mesta ali pa jih vgraditi na skrita mesta. Zamenjali smo originalne zvočnike in vgradili v sprednja in zadnja vrata komponentni sistem DLS MC6.2. Vsa štiri vrata smo zvočno izolirali s proti-vibracijskimi in zvočno izolativnimi materiali SilentCoat. Več...

Tokrat bi vam pokazali nekaj slik zvočne izolacije avta. Velikokrat se srečujemo s pomisleki o smiselnosti zvočnega izoliranja avta. Logično je, da ko si nekdo vgradi novo ozvočenje, nova platišča, zatemnjena stekla, da se to takoj vidi in sliši, pri sami izolaciji avta pa očem to ni vidno. Toda vsakdo, ki si je dobro zvočno izoliral avto, mu kasneje ni bilo žal te investicije, saj je avto med vožnjo tišji, manj hrupa iz ceste v kabini, zvok hi-fi sistema postane bolj definiran, v poletni vročini se avto manj segreva in še in še bi lahko naštevali pozitivne lastnosti take izolacije. Več...
Dostikrat dobimo povpraševanja lastnikov avtomobilov višjega razreda po izboljšanju akustike. V teh avtomobilih je osnovno ozvočenje brez doplačila naravnost smešno. Za boljša ozvočenja pa je potrebno veliko doplačati. Tokrat vam predstavljamo kompleksnejšo nadgradnjo akustike v Mercedesu GLC. V osnovi je bil avto opremljen s 5 zvočniki; 4x 10cm eno-sistemski zvočniki v sprednjih in zadnjih vratih in pri sopotnikovih nogah 1x 16,5cm nizkotonski zvočnik. Zvok je bil enostavno kot bi poslušal kuhinjski radio, brez prave barve Več....
V vozilu Porsche 911 Carrera 4 GTS smo nadgradili ozvočenje. Čeprav je bilo pri novem avtu doplačano Bose ozvočenje, le to ni izpolnjevalo lastnikov zahtev. Osrednji del zvočnega sistem še vedno ostaja original radio. Zato smo zamenjali sprednje in zadnje zvočnike z ločenim zvočniškim sistemom DLS RC4.2, kateri imajo v kompletu 25mm visokotonske zvočnike s svileno membrano, prav tako smo zamenjali tudi nizkotonske zvočnike vratih z ESX200VX. Za pokrivanje najnižjih frekvenc v zvoku smo za zadnje sedeže dodali dva aktivna subwooferja Alpine PWE-S8. Zvok je sedaj bistveno bolj natančen in prostorski, zaigra pa lahko tudi precej glasneje
V novem vozilu VW Arteon smo nadgradili tovarniško ozvočenje. Želja lastnika je bila, da z nadgradnjo ne zmanjšamo uporabnosti avtomobila in ne zasedamo prostora v prtljažnem prostoru. Zato smo v bok vozila naredili namensko ohišje iz poliestra in vanj vgradili subwoofer DLS RCW10. Subwoofer poganja mono-ojačevalnik DLS P10, ta pa je preko vmesnika DLS HLC4.2 priklopljen na original radio
V robustnem Mercedesovem terencu G463 Professional je bilo potrebno nadgraditi akustiko. V osnovi je bil radio opremljen z 1-din radiem z navigacijo in tremi zvočniki v armaturi. Še najbolj navdušen potnik je bil bolj vesel, če je bil ugasnjen radio. Želja stranke je bila po vrhunskem radiu z navigacijo in funkcijo Bluetooth, izboljšanje akustike v avtu na normalno kvaliteto, pripomočki za parkiranje kot je vzvratna kamera in parkirni senzorji ter sprednja kamera kot pomoč pri terenski vožnji. Spredaj in zadaj smo vgradili 10cm zvočnike Bosch, pod zadnji sedež pa smo dodali subwoofer Alpine PWE-S8. S tem je bilo za zvok poskrbljeno, večji problem pa je predstavljala vgradnja 9-inčnega multimedijskega radia Alpine X901D. V osnovi je ta model radia namenjen za vgradnjo v vozila Fiat Ducato vendar smo s predelavo radia dosegli optimalno uporabnost in izgled. Sprednjo in zadnjo kamero smo vgradili na neopazne pozicije, ki nudijo dovolj zaščite hkrati pa omogočajo varen pogled med vožnjo.
V luksuzni kombi VW Multivan T6 smo stranki nadgradili ozvočenje. Spredaj in zadaj smo vgradili nov sistem zvočnikov DLS M6.2 katere poganja ojačevalnik DLS P40. Za dobro pokrivanje najnižjih tonov pa poskrbi subwoofer Alpine PWE-S8. Vse to smo na original radio priklopili preko DSP procesorja zvoka Zapco Z-6 kateri nam poskrbi za optimalne nastavitve zvoka. Za tak izbor komponent smo se odločili, ker je stranka zahtevala, da nadgradnja akustike ne moti normalne uporabe avta, zato smo vse komponente vgradili pod sopotnikov sedež. Rezultat je bil nad pričakovanji.

V Mercedes nove serije C smo vgradili novo ozvočenje. Z nadgradnjo akustike nismo sprememili izgleda in uporabnosti avta. Spredaj smo vgradili ločen sistem zvočnikov ESX VS100C, zadaj smo vgradili koaksialne zvočnike ESX 100X, v dno prtljažnega prostora pa subwoofer DLS MCW12, prav tako sta v prtljažnem prostoru skrita dva ojačevalnika; 4-kanalni DLS XM40 za zvočnike in 1-kanalni za subwoofer. Za optimalne nastavitve zvoka pa poskrbi DSP procesor Match. Vrednost nadgradnje akustike 1500€.

Najmočnejšemu VW Golfu zadnje 7. generacije smo ustrezno nadgradili ozvočenje. Upoštevati je bilo potrebno lastnikove želje, da vgradnja akustike ne bo zmanjšala uporabnosti avta. Največji izziv je predstavljala vgradnja subwooferja v dvojno dno saj ima avto zaradi 4-kolesnega pogona izjemno majhen prostor pod dvojnim dnom. Odločili smo se za vgradnjo Audison kompleta z 8-kanalnim ojačevalnikom s DSP procesorjem zvoka, s katerim poganjamo aktivni sprednji sistem (ločeno visoki in nizki), zadnje zvočnike in v mostični vezavi subwoofer. Pod dvojno dno je vgrajen 25cm subwoofer v bassreflex ohišju, sprednji zvočniki so 2-Ohm-ski zaradi čimvečjega izkoristka moči iz ojačevalnika, zadnji zvočniki ostajajo originalni. Narejena je tudi zvočna izolacija sprednjih vrat. Kompletu, ki je namenjen za vgradnjo v Golf 7 smo še dodatno zamenjali visokotonske zvočnike (vgrajeni Audison AP1), radio pa ostaja originalen
Ameriškemu statusnemu avtu smo zamenjali original radio in vgradili multimedijsko enoto Kenwood DNX-4016BT ter dodali 1-kanalni ojačevalnik ESX X-ONE kateri poganja dva subwooferja ESX SX1040